#GamerGirl#TwitchGirls#StreamerGirl#GamerChick#BeautyGamers#GirlStreamers#TwitchStreamer

@omgitsfirefoxx

Sonja Mel

โ€ข ใ€‚games. tech. cars. internet.โœจ ๐Ÿ“LA ๐ŸŽฅ NEW VLOG UP! โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ

https://www.instagram.com/tv/By0U3v9F2Y-/

Profile Analytics

Stories2 stories

WISHING A #happyfathersday  TO MY NEW DADDY! I canโ€™t believe he said YES ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’โœจ Iโ€™m the happiest lady alive!! Itโ€™s my 3,000th post so Iโ€™m only inviting 3,000 of u to the wedding , RSVP BELOW!!!! ๐Ÿ‘ฐ ๐Ÿ’’

  • 14,247
  • 0
  • 2 days ago

stepping on LEGO isnโ€™t as bad when youโ€™re stepping into a McLaren ๐Ÿฅฐ ๐ŸŽ๐Ÿ’จ . . . E3 this year has been interesting - surprise Keanu, animal crossing date announced, banjo-kazooie in smash & moreee. What announcements have been most exciting for you?!? Lemme know! #e3  #e32019 

  • 11,549
  • 0
  • 6 days ago

E3 IS THIS WEEK AND ITS GOT ME FEELIN LIKE THIS AHHH!! ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ™Œ๐ŸŽฎ . . . What Iโ€™m saying is im gonna throw water on all of u WATCH OUT ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ . . . What are you most excited to hear more about this week?!? Lemme know!! ๐Ÿ’ซ๐Ÿ’• #e3  #e32019  #gonnathrowwateratyou 

  • 10,586
  • 0
  • 1 week ago

if ur sliding into my DMs it better be in Wordart โœ‹๐Ÿ˜ค๐ŸŒˆ . . . thank you @studiocult.co  for the gifts & excuse to do a lil DTLA photo shoot.. as well as the memories of a simpler time drawing dicks in paint & being yelled at by clippy ๐ŸŽจโœ๏ธ . . . . Whatโ€™s your earliest internet memory?? ๐Ÿ’พThe first email I ever sent was with my cousin and we told her friend that his butt was so big it stretches across the world ๐ŸŒŽ

  • 19,145
  • 0
  • 1 week ago

happy monday !!! ๐ŸŒž stay hydrated out there drink your water but not this water itโ€™s probably not tasty. Or toilet water donโ€™t drink that, probably. I mean, Idk Iโ€™m not your mom drink whatever water you want just hydrate I guess ๐Ÿšฟ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ง๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ง๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ง๐Ÿ’ฆ howโ€™s your Monday??? #happymonday  . . . . ๐Ÿ“ธ: @dreronayne  ๐ŸŽจโœ๏ธ: @bringoutthegold 

  • 24,313
  • 0
  • 2 weeks ago

I channeled all my energy from the quartz collection to bring u guys some goodies!!! ๐Ÿฅฐ๐Ÿ @razer  wants yโ€™all to get in on that crisp 120Hz gaming experience action so they sent a Razer Phone 2 over to give to ONE OF YOU GUYS ๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š #Razer  #razerphone2  . . . Follow myself & @razer  - and comment what games you wanna play on the go below, and Iโ€™ll pick someone at random! ๐Ÿ’š๐Ÿ๐Ÿ™Œ

  • 15,251
  • 0
  • 2 weeks ago

keep ur loved ones well oiled ๐Ÿ’• . . . SPELL OILED ONE LETTER AT A TIME IN THE COMMENTS BET U CANT ๐Ÿคช๐Ÿคช๐Ÿคช lmao happy Wednesday yall

  • 11,393
  • 0
  • 2 weeks ago

im stealing this dog and this car this is my new life starting now ๐Ÿ˜ŒโœŒ๏ธ๐Ÿถ๐ŸŽ๐Ÿ’จ . . .@race.service  has been the best way to spend weds mornings :,) love me some coffee, cars, friends & SO MANY GOOD BOYS. Whatโ€™s your ideal morning?? ๐ŸŒž๐ŸŒž๐ŸŒž

  • 10,427
  • 0
  • 3 weeks ago

2019 has been WILD so far I HAVE NO IDEA WHATS HAPPENING JUST GOING ALONG LMAO AH ๐ŸŒŠ๐ŸŒŠ๐Ÿ„โ€โ™€๏ธ & I want to make YOUR 2019 pretty wild as well SOOOO . . Thanks to @michelinusa  (and your engagement on my posts!!) Iโ€™ll be giving away a driving experience at the @pecla  for you and a friend (worth $1,200!!)!! ๐ŸŽ๐Ÿ’จ You can whip Porsches all day on the house!! Just like & comment who youโ€™d bring w you & Iโ€™ll be picking someone @  random tomorrow! โ˜บ๏ธ (travel not included, must be local or able to get to LA!) #HAPPY2019  #skrrt 

  • 13,459
  • 0
  • 3 weeks ago

one week im at the gym and yoga almost every day, the next Iโ€™m drunk eating tacos at 3am ๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜Œ all things in moderation, you canโ€™t be too hard on yourself. Iโ€™m not ur mom, eat ur damn tacos ๐ŸŒฎ Just try & get a little sun too tho ok? ๐ŸŒžโœจ . . . WHAT ARE U UP TO THIS TACO TUESDAY LEMME KNOW BELOW AND ILL BE DMING SOME PPL RANDOMLY :) ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ . . . ๐Ÿ“ธ: @bringoutthegold 

  • 23,884
  • 0
  • 4 weeks ago

april showers ๐Ÿšฟ bring may flowers ๐ŸŒธ . . . challenges bring growth & I canโ€™t be more grateful ๐ŸŒž thank you all from the bottoms of my heart for supporting me as much as you do๐Ÿ˜ญ๐Ÿงก ive been a little afk lately & some of u reached out & it really touched me im NOT CRYING YOURE CRYING. If youโ€™re having a tough time lemme know below & maybe we can send some love ur way thank u guys ๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’• #foxxfam 

  • 10,804
  • 0
  • 4 weeks ago

canโ€™t seem to catch a break lately. A lot of different weights on my shoulders right now. All you can do is spend energy and gratitude on the people and moments that lift them off. There is a lot of evil in this country, but I will always believe thereโ€™s enough good to balance it somewhere if you look hard enough. Take care of yourselves, I hope your week brings some happiness your way ๐Ÿ’ž

  • 9,137
  • 0
  • 1 month ago

looking at Friday after a long week ๐Ÿ˜›๐Ÿ˜๐Ÿ—“ . . . what are your weekend plans?? Was this a long weird week for anyone else?? ๐Ÿ˜…

  • 26,382
  • 0
  • 1 month ago

finally found a car in my size ๐Ÿ˜…๐Ÿ™ˆ thanks @jaylenosgarage 

  • 8,316
  • 0
  • 1 month ago

Did a quick lil vlog YES I VLOGGED from the @MichelinUSA  event a bit ago. Probably the best weekend of my life lmfao. Between Jay Leno's garage, Long Beach Grand Prix, Porsche Experience center & more IT WAS WILD PLS WATCH! ๐ŸŽ๐Ÿ’จ๐Ÿ˜ . . . . ANWAYS HAPPY MONDAY! What are your monday plans?? Lemme know below and I'll DM some ppl commenting randomly to hopefully make Monday a lil better! โฌ‡๏ธโฌ‡๏ธโฌ‡๏ธ

  • 5,315
  • 0
  • 1 month ago

donโ€™t be so NEIGHgative ๐Ÿคช๐Ÿคฃ im just HORSIN around ๐Ÿ˜›๐Ÿคช๐Ÿคช ok if you havenโ€™t unfollowed me yet pls comment a horse pun and/or how disappointed you are in me โคต๏ธ

  • 11,722
  • 0
  • 1 month ago

what are three things that make you happy? ๐Ÿ˜Œ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ . . . . ๐Ÿ“ธ: @bringoutthegold 

  • 13,051
  • 0
  • 1 month ago

weโ€™ve all got some growing to do ๐ŸŒฑ

  • 19,550
  • 0
  • 1 month ago

HAPPY FRIDAY ๐Ÿฅฐ๐ŸคŸ I might be a little more AFK over the next week. Iโ€™m heading for a little disconnect in Hawaii with my favorite human ๐Ÿ’• beyond grateful to have these adventures with you, I love you more than people in my DMs love my feet ๐Ÿ’Œ๐Ÿ˜๐Ÿฆถ๐Ÿฅต

  • 9,208
  • 0
  • 1 month ago

two weeks ago I chopped my hair to the shortest itโ€™s been since elementary school. Weirdly therapeutic & liberating letting go of that damaged hair. ๐Ÿ˜Œ๐Ÿฅฐ also I have never had bangs before but itโ€™s a great five head curtain.๐Ÿ‘ although, I just dyed it purple - I feel like my hair is changing as fast as my life and I wouldnโ€™t have it any other way lol๐ŸŒž ty @wildcardliz  . . . . If you were to change your hair what would you do? Any color youโ€™ve been wanting to try??? ๐Ÿ’œ๐Ÿ’™๐Ÿ’›โค๏ธ

  • 16,188
  • 0
  • 2 months ago

I didnโ€™t get the memo that on mondays we wear jean on jean ๐Ÿ˜… Is anyone else wearing their Canadian tuxedo today?

  • 16,362
  • 0
  • 2 months ago

Here in my [ @jaylenosgarage  ] garage, just bought [awkwardly took photos with] these new cars here. Itโ€™s fun to drive up here in the Hollywood hills. But you know what I like more than materialistic things? Engagement. And if I get a lot of it, I might win a trip with @michelinusa  to Goodwood in London, which would be cool. So pls drop a like & comment & I will DM some of you random photos today lmao ๐ŸŽ๐Ÿ’จ#mymichelinexperience 

  • 17,949
  • 0
  • 2 months ago